woensdag 17 augustus 2011

de onvergetelijke reis!

Wow dat is lang geleden. Maar ik heb een uitvlucht, ik heb er één! Mijne man en ik trokken naar Zuid-Afrika vorige maand (de heele maand lang!).
Ik vergat hier even een blogverlof aan te kondigen, maar ik maak het nu goed met enkele foto's (zucht, we hebben er superveel!) van onze reis. (ohja! in september ga ik lessen fotografie volgen, daar kijk ik nu echt super-hard naar uit want in Zuid-Afrika was het vaak een gesukkel met instellingen enzo...)









3 opmerkingen:

  1. Maar 't zijn een voor een prachtige herinneringen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi land hè! Wij zijn er op huwelijksreis geweest, heb er heerlijke herinneringen aan. Spijtig dat het zover weg is en dat de vliegtuigtickets zo duur zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is er prachtig! Zou er meteen terug heen vliegen. Was ook onze huwelijksreis:)

    BeantwoordenVerwijderen