zaterdag 2 april 2011

Knal roze met schattige bloemekes...

Flexje liet me eerder van die zaaalig groene babyslofjes zien... Ik was meteen verkocht!
Die wou ik ook graag maken. En ik kon me meteen van die knalroze slofkes voorstellen...

Ienemiene en ik besloten om die schattige slofkes tijdens de naailes te maken. Eerst nog naar pauli gegaan voor nepleer (ik wou knalroze!).  Daar stond ik dan, tussen al het nepleer sprong 1tje er enorm uit... Uiteraard de KNALROZE. Die nam ik al zeker mee! En de groene kon ik ook niet laten liggen..
Ik dus stond aan de snijtafel met knalroze en groen. Terwijl de vriendelijke meneer aan het knippen was, liep ik terug weg. Nee, ik ging niet weg-lopen, ik ging gewoon terug-lopen. Naar al die mooie kleurtjes bij de nepleer-stoffen.
Daar pakte ik nog gauw de felblauwe (hoe kon ik die nu laten liggen). De meneer moest eens lachen en vroeg wat ik ging maken. "babyslofkes".. "Aha" zei hij, "kan je dan niet beter antislip bollekes onderaan hebben?" .. "neen meneer de slofkes zijn voor baby's die nog niet kunnen stappen". Vriendelijke glimlach, einde gesprek.

Tijdens de naailes ging mijn machine weer niet zoals hij zou moeten gaan (en ook ik maakte foutjes die niet gingen zoals ze moeten gaan), maar bon ik vergeef het mijn machine deze keer nog, want vandaag heeft hij de slofkes kei-goed afgewerkt zonder tegen te stribbelen...
Dat roze KNALT! en de bloemekes binnenin zijn gewoon te schattig.
Bedankt tutorial!

 *verliefd*

7 opmerkingen:

  1. Maar dit is gewoon geweldig! :-) ga ik ook eens proberen denk ik... Knap gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt mooi gelukt... Jammer dat er geen roze was toen ik ging shoppen... Maar dat felblauw heb ik ook liggen... en geel vond ik ook super! :) hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi, ik denk dat ik toch ook eens van dat soort stof ga kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt mooi! Op en top meisjes :). Is het gelukt om ze af te werken zonder een naald te breken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad, geen enkele naald gebroken en het masjien heeft zelfs niet moeilijk gedaan! Ik dus blij!!!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk! Ga ik ook eens maken. Merci voor de link naar de tutorial!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig!
    Moet je sowieso 'nepleer' gebruiken? Of kan dit ook met een zachter stofje?

    BeantwoordenVerwijderen