zondag 30 januari 2011

Mama rokt!

Ik deed de laatste week mijn rok nog een paar keer aan. Om te showen. Maar algauw vond ik dat hij eigenlijk echt wel te groot was, ik kon hem bijna van mijn billen afschuiven (niet handig voor een kleuterjuf om zoiets op het werk aan te doen)... Daarom besloot ik om hem cadeau te doen. En wel aan mijn lief mamaatje.. Zij pastte hem en het zat haar als gegoten. Ze vond hem ietwat kort (???) maar in de zomer zal ze dat fantastisch vinden denk ik! Als tegenprestatie hoop ik dat ze ooit ook een blog start want ze kan naaien als de beste en ze kan met de computer werken als geen ander... :) :)

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de rok heel mooi en inderdaad hij zit me goed, juist een beetje kort met m'n dikke knieen maar ik ga hem zeker verslijten .Ik vind het spijtig voor jou om je eerste zelfgemaakt stuk te moeten weg geven.Hopelijk zit je kleed als gegoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je weet dat ik dat geen enkel probleem vind!! Ik geef graag.
    mijn echt eerste zelfgemaakt stuk heb ik trouwens ook weggegeven aan mijne held:)

    BeantwoordenVerwijderen