dinsdag 22 maart 2011

flockie!

Gisterenavond=superleuke avond.

Met twee T-shirtjes in de hand, ging ik naar het Leuvens stiksel land! Ik ging flocken/flockfoliën/gebruik maken van flockfolie...

Ik begon met het lezen van de tutorial van haar.. Maar ik knipte al van in het begin alles netjes uit.
T shirt 1 was klaar geraakt op het leuvens stiksel. Ik kreeg zin in meer, dus begon al met T-shirt 2.. Thuis gekomen begon ik meteen de figuurtjes uit te knippen.. Een gele robot en een groene...
Ongeduldig als ik ben, kwam ik vandaag thuis en vloog ik er meteen weer in.. Deze keer niet echt goed nagedacht (of gewoon ongeduldig geweest) en de flockfolie langs de verkeerde kant gestreken.. Jammer, want ik kon de robot niet nog eens uit diezelfde kleur halen. Het zijn dus twee dezelfde robotten geworden:( Maar toch nog trots..

Dingen die ik geleerd heb:
- gebruik flockfolie langs de juiste kant of je hebt een handdoek met een schoon figuurtje.
- begin aan de juiste kant van de T-shirt (Jup, als ik Flexje niet had, was ik aan de achterkant begonnen...)
- wees geduldig!
- KOOP GENOEG FLOCKFOLIE om nooit in de miserie te zitten van iets niet meer in een kleur te kunnen maken (ideaal, ik bestel er straks meteen!)

En hier het resultaat:
(doordat ik zo'n giga zenuwpees ben zonder geduld zijn er hier en daar nog wel 'kantjes om aan te werken'..:))


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk, nu ben je vertrokken voor een hele reeks Tshirts ,altijd leuk om kado te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch zijn ze superleuk geworden! Jij kan toveren met flockfolie! :)

    Heel leuk idee om die robotjes groot en klein te maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen